Mitől lesz minőségi egy szolgáltatás?

shutterstock_63713236_800A fenti kérdést minden fogyasztó a hétköznapi vásárlásai során feltehetné magának, de valljuk be, a rohanó hétköznapokban nem sokat foglalkozunk a hasonló kérdésekkel.

A téma jellemzően inkább akkor kerülhet előtérbe, amikor olyan terméket vagy szolgáltatást keresünk, mely nem a mindennapos közvetlen életszükségleteinket elégíti ki.

Mondjuk egy életbiztosítás megkötésekor, vagy autó vásárláskor, illetve egy-egy külföldi szervezett utazás kiválasztásakor már igényesebben válogatunk, szeretnénk ugyanazért a pénzért minél jobb minőségű terméket és minél több extra szolgáltatást kapni.

Egy vagyonvédelmi termék vagy szolgáltatás kiválasztásánál is vélhetően hasonló elvárásokkal indulunk neki a válogatásnak.

Amikor először szétnézünk a „vagyonvédelmi piacon”, nagyon fontos lehet az első benyomás, amit általában a keresett termék megjelenítése, reklámja, vagy „ízléses csomagolása” jelenthet. Sajnos sok ember csak a külsőségek alapján ítél, és nem fogalmazza meg maga számára hogy valójában egy szép és tetszetősen csomagolt, vagy egy, a saját igényeihez igazodó, valóban gondosan neki készített terméket szeretne magáénak tudni.

Vagyonvédelmi termékekből igen széles és színes a paletta. Találhatunk mechanikai védelmi rendszereket, zárakat, lakatokat, biztonsági ajtókat, műszaki vagyonvédelmi rendszereket, tűz- és behatolásvédelmi rendszereket, CCTV kamerarendszereket, különféle áruvédelmi rendszereket, kaphatunk ajánlatot élőerős őrzésre, személy- és vagyonvédelemre, de ezek mit sem érnek akkor, ha nem tudjuk mikor, mire és milyen körülmények között szeretnénk a jelzett szolgáltatásokat igénybe venni.

Felmerülhet a kérdés, hogy egy kevés tapasztalattal rendelkező ügyfél képes-e eligazodni a különféle, fentiekben említett termékek útvesztőjében, az általa kiválasztott rendszerek sokasága fog-e jobb és biztosabb védelmet jelenteni számára, vagy egy logikusan átgondolt és megfelelő összhangba állított komplex szolgáltatás, mely kizárólag az ő általa megjelölt paraméterekhez igazodik.

Tájékoztatás, tanácsadás:

Az internetes hirdetések világában fontos dolog, hogy egy-egy szolgáltatást hirdető oldalon ne csak a termék jelenjen meg, hanem legyen egy szakmai szótár, vagy szakmai blog is, ahol az érdeklődők utána nézhetnek bizonyos kifejezéseknek, illetve a szolgáltatás keretében felvilágosítást kérhetnek egy-egy számukra fontos témakörben.

A minőségi szolgáltatás bizony ott kezdődik, hogy az igények felmérése előtt segítséget adunk az ügyfélnek abban, hogy eligazodjon a vagyonvédelem területén.

Fontos, hogy aki a segítséget nyújtja, ismerje a szakmáját, legyenek ismeretei a legújabb megoldásokról, és mindenek előtt legyen hiteles a fellépése. A megbízónak éreznie kell azt, hogy a szakma összes tudása az ő szolgálatába áll, MERT Ő A VÁSÁRLÓ!

Egy magára sokat adó vagyonvédelmi vállalkozás nem engedi kizárólag a webshop -ban bolyongani a vásárlót, hanem személyes tanácsadást is biztosít ügyfeleinek.

Igények felmérése:

A megrendelővel való kapcsolat alapja a KOMMUNIKÁCIÓ! Fontos hogy az ügyfél már a kezdetek elején ne érezze magát feszélyezetten, a vele kommunikáló személyben egy segítő szakembert és ne egy rámenős kereskedőt lásson.

Aki ügyfelének minőségi szolgáltatást szeretne nyújtani, nem ajánlhat látatlanban bármit, hiszen az sem mindegy, hogy a vállalkozó mire fog vállalkozni!

Célszerű az ügyféllel érdemben áttekinteni, a szolgáltatási paletta minden szegmensét, és felmérni tényleges szükségletét, majd ehhez igazítva adni árajánlatot a biztonság egyes elemeire vonatkozóan. Az ajánlatban törekedni kell arra, hogy az ügyfél egy egymásra épülő és rendszerbe szervezett szolgáltatást kapjon ahol a szolgáltatás elemei önállóan is működőképesek, de az elemeket úgy tervezzük, hogy azok egymáshoz illeszkedve egyre jobban egy egyre magasabb színvonalú védelmi rendszerré álljanak össze, és így lehessen a részekből egész.

Fontos, hogy az elemek stabil alapot jelenthessenek az építkezéshez, és hogy először azon szolgáltatásokat vásároljuk meg, melyek megalapozhatják a teljes védelem kiépítését.

A szolgáltatás teljesítése:

blog_idssA megbízó joggal várhatja el, hogy a mindenkori igényének maximális kiszolgálását kapja a megkötött szerződés aláírásával. Ez csak akkor teljesülhet, ha a szolgáltató együtt tud gondolkodni a megbízóval, a teljesítés során nem azt keresi, hogy a megbízó egy-egy elvárását miért nem tudja teljesíteni, és nem kifogásokat keres a problémákra, hanem folyamatosan szállítja a megoldásokat.

A szolgáltató legyen képes túllépni önös érdekein, és a megbízó érdekeit képviselve tegyen javaslatokat annak érdekében, hogy egy egyre magasabb színvonalú, minden problémára megoldást jelentő folyamatosan megújulni tudó szolgáltatást tudjon nyújtani, és mindezt tegye a megbízó megelégedésére.

A szolgáltató érdeke is, hogy minden teljesítés közben felmerülő problémára gyors és hathatós megoldást találjon. Csak szakmailag átgondolt, megfelelően kidolgozott stratégiával lehet egy lépéskényszert kezelni vagy egy támadást elhárítani.

Így lesz a szolgáltatásnak kézzel fogható eredménye, jó híre, és ez a jó hír hozhat további sikert, újabb megrendelést.

A vállalkozási díj mértéke:

A szerződésből fakadó munka elvégzését követően díjazás jár. A díjazás kalkulációja kapcsán a szolgáltatónak nagyon sok összetevőt kell figyelembe vennie. A díjazás mértéke soha nem lehet kevesebb attól, amibe az ténylegesen kerül.

Ha nyerészkedni akarunk a munka kapcsán, akkor azt a megrendelő és a vállalkozó is csak a munkát ténylegesen végző munkaerő rovására teheti.

A munkaerő érdekeit jogszabályok védik, így bére az érvényben lévő jogszabályok értelmében egyszerűen kiszámolható.

Egy biztos, egy alulfizetett, túlhajszolt és elkeseredett munkavállaló nem fog örömmel, odafigyelve dolgozni és nem tud minőséginek mondható szolgáltatást nyújtani. Ez sem a megrendelőnek, sem a szolgáltatónak nem lehet érdeke.

A minőségi biztonság sakktábláján csak meghatározott szabályok szerint lehet játszani, úgy hogy mindkét oldal, a fekete és a fehér – a megrendelő és a szolgáltató – is tisztában van minden játékszabállyal és nem az a cél, hogy az állandó küzdelem hozza bármelyik felet nyerő pozícióba, hanem az, hogy egymástól tanulva közösen évezzék a játék önfeledt örömét és többé ne akarjanak a másik nélkül a sakktáblához ülni!

Mi megmutatjuk Önnek a fentiekben említett sakktáblát és hajlandóak vagyunk a közösen meghozott szabályok szerint játszani!

Legyen a partnerünk!

Válassza a fehér színt és legyen Öné a kezdő lépés joga!