Cégünk 1990-ben kezdte meg működését, akkor még kft-ként. Az elmúlt 35 év alatt országosan ismert, komplex vagyonvédelmi szolgáltatásokkal rendelkező vállalkozássá váltunk. Nevünk garancia a legmagasabb fokú védelemre és arra, hogy nem csak szolgáltató cégként működünk, hanem egyfajta „megoldás szállítóként”. Komplex vagyonvédelmi szolgáltatás nyújtásával a legfőbb célunk partnereink biztonsági szintjének az emelése.
Elköteleztük magunkat a folyamatos fejlesztés, innováció mellett. Számunkra az „Intelligens vagyonvédelem” nem csak egy szlogen, hanem valódi megfelelés a kor kihívásainak.
A mai napig a hazai vagyonvédelmi piacon egyedülállóan az egyetlen tőzsdei szereplő vagyunk, a legnagyobb átláthatósággal.
Vezetőink
FEB és Auditbizottság
A Felügyelő Bizottság tagjai:
Molnárné Boros Anikó – Felügyelő Bizottság elnöke
Budaházi Attila – Felügyelő Bizottság tagja
Bogdán Zsolt – Felügyelő Bizottság tagja
A Társaság vezetői:
Kincs István – Általános igazgató
Kincs Gergely – Igazgatóság elnöke
Mohai György– Igazgatóság tagja
Kincs Gergely (An.: Kovács Ida Joszifovna)– Igazgatóság tagja
Az Audit Bizottság tagjai:
Molnárné Boros Anikó – Bizottsági tag
Budaházi Attila – Bizottsági tag
Bogdán Zsolt – Bizottsági tag
Cégtörténet
1990
Elkezdtük működésünket, ekkor még Kft.-ként.
1995
Működésünket az ország egészére kiterjesztettük.
1998
Elkezdtük informatikai rendszerünk fejlesztést!
2000
Cégünk megünnepelte 10. évfordulóját
2003
Elindítottuk távfelügyeleti, és biztonságtechnikai divíziónkat.
Ugyanebben az évben Megkaptuk az ISO -TÜV CERT minősítést.
2004
Nato minősítést kaptunk.
2005
Elindítottuk takarítási üzletágunkat.
2008
Megvásároltuk első saját tulajdonú székházunkat Zuglóban, az Ógyalla téren.
2010
Kiléptünk a tőzsdére, ekkortól a részvényeinket a Budapesti Értéktőzsdén jegyzik, gazdasági adataink transzparensek.
Ugyanebben az évben Az Őrmester, mint márka elnyerte a Business Superbrands elismerést, melyet további két éven át sikerült újra elnyerni.
2012
Elnyertük a Magyar Brands elismerést.
2013
Egy neves informatikai céggel karöltve kifejlesztettük és bevezettük a digitális őrszolgálati naplót, az IDSS-t. Fejlesztésünk kiegészíti, hatékonyabbá teszi élőerős tevékenységünket.
Elindítottuk női önvédelmi képzésünket, mely lehetőséget ad minden hölgynek, hogy ingyen megtanulja, hogyan védheti meg magát.
2015
Gold Partneri szerződést írtunk alá az Intellio Zrt-vel. Stratégiai partnerünk közreműködésével intelligens kamerarendszereket kínálunk, melyek a csúcstechnológiát képviselik a vagyonvédelmi piacon.
Ebben az évben cégünk megünnepelhette 25. évfordulóját.
2017
Kincs István Alapító igazgatót a Magyar Biztonságvédelmi Pantheon életműdíj elismerésben részesítette.
2019
„Az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője” minősítést kaptunk az Opten Kft.-től.
2020
A járványhelyzetre való tekintettel bővítettük portfoliónkat, hidegködös fertőtlenítéssel, hőkamerák telepítésével, valamint szakértői partnerünk segítségével történő koronavírus szűréssel.
Ebben az évben ismét sikerült az üzleti élet legmegbízhatóbb szereplői között szerepelnünk.
Minőségpolitikánk
Társaságunk legfőbb célja, hogy megrendelőink igényeinek maradéktalanul megfeleljünk. Elköteleztük magunkat a folyamatos minőségjavítás, és az ezt elősegítő, jobbító intézkedések kialakítása mellett.
A teljes vállalatirányítási rendszerünket úgy szerveztük meg, hogy az képes legyen a minőség állandó fejlesztésére.
Társadalmi felelősségvállalásunk
Társaságunk legfőbb célkitűzése, hogy az egyik legfontosabb emberi szükséglet alapját teremtsük meg, a biztonságot.
Társaságirányításunk alapelve, hogy a töretlen innováció és a megfelelő társadalmi szerepvállalás az emberek biztonságának javításához vezet, ez pedig a társadalom egészét szolgálja.
Szakmai partnereink











