Rólunk

shutterstock_161265062Alapelveink

Cégünk több mint 30 éves alapítása óta megrendelőorientált, minőségi szolgáltatást nyújtó, családbarát vállalattá nőtte ki magát. Működésünk kezdete óta több száz objektum védelmét biztosítottuk, köztük számtalan jó nevű multinacionális vállalatét.

Tapasztalatunk és szakértelmünk jóvoltából a megrendelői igényeket figyelembe véve olyan biztonsági koncepciókat alakítunk ki, amelyek ár-érték arányban kedvezőek számukra. Igény esetén lecsökkentjük az őrszolgálat létszámát, a technikai fejlesztés javára, annak érdekében, hogy költséghatékony megoldásokat kínálhassunk.
A termelési, logisztikai folyamatokban való aktív részvétel központi jelentőségű, ma már az általunk őrzött objektumok javánál az alap őrzési munkák csak egy részét képezik a tevékenységünknek, -igyekszünk minél több terhet levenni partnereink válláról.

Dedikált területi vezetőink állandó ügyfél kapcsolattartást végeznek, ellenőrzés alatt tartják az objektumokat, fejlesztik a munkafolyamatokat.

Fontosnak tartjuk az igényes megjelenést, céges formaruha viselése minden területünkön elvárt, rendszeresen ellenőrzött.

Számunkra a legnagyobb örömöt Partnereink megelégedettsége jelenti, következésképpen minden munkánkat olyan lelkesedéssel kezelünk, mintha az első megbízásunk lenne.
További elveink közé tartozik az innovációk állandó keresése, és alkalmazása, hiszen szakmánk fokozatos fejlődésen megy keresztül. Igyekszünk élen járni olyan egyedi fejlesztésekkel mint a Digitális őrszolgálati napló, és az intelligens kamerarendszerek telepítése és karbantartása.

A mély tisztelet és korrekt magatartást nem csak Ügyfeleink, hanem Munkavállalóink és beszállítóink felé is alapértékünknek tekintjük!
Arra törekszünk, hogy kollégáink megbecsültnek érezzék magukat. Vagyonőreink számára folyamatos lehetőség biztosítunk a ranglétrán való előre lépési lehetőségre. Működésünk során számtalan példa volt rá, hogy egy szolgálati helyen kitűnő munkát végző vagyonőrünk később vezetői pozícióba került cégüknél.

Vezetőink

Igazgatóság elnöke
Igazgatósági tag
Igazgatósági tag
Általános igazgató
Marketing vezető
Nyugat-magyarországi területi igazgató
Budapesti területi igazgató
Területi igazgató
Kelet-magyarországi területi igazgató
Titkárságvezető

FEB és Auditbizottság

Felügyelő Bizottsági tag
Felügyelő Bizottsági tag
Molnárné Boros Anikó
Felügyelő Bizottsági tag

A Felügyelő Bizottság tagjai:

Szabó József Ádám – Felügyelő Bizottság elnöke
Budaházi Attila – Felügyelő Bizottság tagja
Molnárné Boros Anikó – Felügyelő Bizottság tagja

A Társaság vezetői:

Kincs István – Általános igazgató
Kincs Gergely  – Igazgatóság elnöke
Sebők Sándor – Igazgatóság tagja
Komor Attila – Igazgatóság tagja

Az Audit Bizottság tagjai:

Szabó József Ádám – Bizottsági tag
Budaházi Attila – Bizottsági tag
Molnárné Boros Anikó – Bizottsági tag

Cégtörténet

1990

Elkezdtük működésünket, ekkor még Kft.-ként.

1995

Működésünket az ország egészére kiterjesztettük.

1998

Elkezdtük informatikai rendszerünk fejlesztést!

2000

Cégünk megünnepelte 10. évfordulóját

2003

Elindítottuk távfelügyeleti, és biztonságtechnikai divíziónkat.

Ugyanebben az évben Megkaptuk az ISO -TÜV CERT minősítést.

2004

Nato minősítést kaptunk.

2005

Elindítottuk takarítási üzletágunkat.

2008

Megvásároltuk első saját tulajdonú székházunkat Zuglóban, az Ógyalla téren.

2010

Kiléptünk a tőzsdére, ekkortól a részvényeinket a Budapesti Értéktőzsdén jegyzik, gazdasági adataink transzparensek.

Ugyanebben az évben Az Őrmester, mint márka elnyerte a Business Superbrands elismerést, melyet további két éven át sikerült újra elnyerni.

2012

Elnyertük a Magyar Brands elismerést.

2013

Egy neves informatikai céggel karöltve kifejlesztettük és bevezettük a digitális őrszolgálati naplót, az IDSS-t. Fejlesztésünk kiegészíti, hatékonyabbá teszi élőerős tevékenységünket. 

Elindítottuk női önvédelmi képzésünket, mely lehetőséget ad minden hölgynek, hogy ingyen megtanulja, hogyan védheti meg magát.

2015

Gold Partneri szerződést írtunk alá az Intellio Zrt-vel. Stratégiai partnerünk közreműködésével intelligens kamerarendszereket kínálunk, melyek a csúcstechnológiát képviselik a vagyonvédelmi piacon. 

Ebben az évben cégünk megünnepelhette 25. évfordulóját.

2017

Kincs István Alapító igazgatót a Magyar Biztonságvédelmi Pantheon életműdíj elismerésben részesítette.

2019

„Az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője” minősítést kaptunk az Opten Kft.-től. 

2020

A járványhelyzetre való tekintettel bővítettük portfoliónkat, hidegködös fertőtlenítéssel, hőkamerák telepítésével, valamint szakértői partnerünk segítségével történő koronavírus szűréssel. 

Ebben az évben ismét sikerült az üzleti élet legmegbízhatóbb szereplői között szerepelnünk.

Tőzsdei tájékoztatók pdf-ben

2010 –ben kiléptünk a tőzsdére,
ekkortól részvényeinket a Budapesti Értéktőzsdén jegyzik.

 

Tekintse meg tőzsdei tájékoztatóinkat!

Tovább

Tulajdonosi szerkezet % -ban

Minőségpolitikánk

Társaságunk legfőbb célja, hogy megrendelőink igényeinek maradéktalanul megfeleljünk. Elköteleztük magunkat a folyamatos minőségjavítás, és az ezt elősegítő, jobbító intézkedések kialakítása mellett.
A teljes vállalatirányítási rendszerünket úgy szerveztük meg, hogy az képes legyen a minőség állandó fejlesztésére.

Tovább

Társadalmi felelősségvállalásunk

Társaságunk legfőbb célkitűzése, hogy az egyik legfontosabb emberi szükséglet alapját teremtsük meg, a biztonságot.
Társaságirányításunk alapelve, hogy a töretlen innováció és a megfelelő társadalmi szerepvállalás az emberek biztonságának javításához vezet, ez pedig a társadalom egészét szolgálja.

Tovább

Szakmai partnereink