Mit kínálunk partnereink számára?
A megbízóink optimális működéséhez mért, minden olyan releváns eltérést detektálunk amely számukra veszteséget, kockázati kitettséget jelenthet. Munkánkkal mérhető és kimutatható hozzáadott értéket termelünk, és hozzájárulunk megelégedett partnereink biztonságos és nyereséges működéséhez!
Cégünk több mint 30 éves alakulása óta megrendelőorientált, családbarát vállalattá nőtte ki magát. Működésünk kezdete óta több ezer objektum védelmét biztosítottuk, köztük számtalan jó nevű multinacionális vállalatét, építőipari cégét, taníntézményekét, korházakét. Tapasztalatunk jóvoltából megrendelői igényeket figyelembe véve olyan koncepciókat alakítunk ki, amelyek ár-érték arányban kedvezőek számukra. Igény esetén lecsökkentjük az őrszolgálat számát technikai fejlesztés javára, annak érdekében, hogy költség-hatékony megoldásokat kínálhassunk.
A termelési, logisztikai folyamatokban való aktív részvétel központi jelentőségű, ma már az általunk őrzött objektumok javánál az alap őrzési munkák csak egy részét képezik a teljes tevékenységnek, igyekszünk minél több terhet levenni Megrendelőink válláról. Dedikált területi vezetőink állandó ügyfél kapcsolattartást végeznek, ellenőrzés alatt tartják az objektumokat, fejlesztik a munkafolyamatokat. Fontosnak tartjuk az igényes megjelenést, céges formaruha viselése minden területünkön elvárt, rendszeresen ellenőrzött. Számunkra a legnagyobb örömöt Partnereink általi megelégedettség adja, ebből kifolyólag minden munkánkat olyan rugalmassággal kezelünk, mintha az első megbízásunk lenne.
További elveink közé tartozik az innovációk állandó keresése, és alkalmazása, hiszen szakmánk fokozatos fejlődésen megy keresztül. Igyekszünk élen járni olyan egyedi fejlesztésekkel mint a Digitális őrszolgálati napló, és az intelligens kamerarendszerek telepítése és karbantartása.
Vezetőink
FEB és Auditbizottság
A Felügyelő Bizottság tagjai:
Molnárné Boros Anikó – Felügyelő Bizottság elnöke
Budaházi Attila – Felügyelő Bizottság tagja
Mohai György – Felügyelő Bizottság tagja
A Társaság vezetői:
Kincs István – Általános igazgató
Kincs Gergely – Igazgatóság elnöke
Hajdu Zoltán– Igazgatóság tagja
Kincs Gergely– Igazgatóság tagja
Az Audit Bizottság tagjai:
Molnárné Boros Anikó – Bizottsági tag
Budaházi Attila – Bizottsági tag
Mohai György – Bizottsági tag
Cégtörténet
1990
Elkezdtük működésünket, ekkor még Kft.-ként.
1995
Működésünket az ország egészére kiterjesztettük.
1998
Elkezdtük informatikai rendszerünk fejlesztést!
2000
Cégünk megünnepelte 10. évfordulóját
2003
Elindítottuk távfelügyeleti, és biztonságtechnikai divíziónkat.
Ugyanebben az évben Megkaptuk az ISO -TÜV CERT minősítést.
2004
Nato minősítést kaptunk.
2005
Elindítottuk takarítási üzletágunkat.
2008
Megvásároltuk első saját tulajdonú székházunkat Zuglóban, az Ógyalla téren.
2010
Kiléptünk a tőzsdére, ekkortól a részvényeinket a Budapesti Értéktőzsdén jegyzik, gazdasági adataink transzparensek.
Ugyanebben az évben Az Őrmester, mint márka elnyerte a Business Superbrands elismerést, melyet további két éven át sikerült újra elnyerni.
2012
Elnyertük a Magyar Brands elismerést.
2013
Egy neves informatikai céggel karöltve kifejlesztettük és bevezettük a digitális őrszolgálati naplót, az IDSS-t. Fejlesztésünk kiegészíti, hatékonyabbá teszi élőerős tevékenységünket.
Elindítottuk női önvédelmi képzésünket, mely lehetőséget ad minden hölgynek, hogy ingyen megtanulja, hogyan védheti meg magát.
2015
Gold Partneri szerződést írtunk alá az Intellio Zrt-vel. Stratégiai partnerünk közreműködésével intelligens kamerarendszereket kínálunk, melyek a csúcstechnológiát képviselik a vagyonvédelmi piacon.
Ebben az évben cégünk megünnepelhette 25. évfordulóját.
2017
Kincs István Alapító igazgatót a Magyar Biztonságvédelmi Pantheon életműdíj elismerésben részesítette.
2019
„Az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője” minősítést kaptunk az Opten Kft.-től.
2020
A járványhelyzetre való tekintettel bővítettük portfoliónkat, hidegködös fertőtlenítéssel, hőkamerák telepítésével, valamint szakértői partnerünk segítségével történő koronavírus szűréssel.
Ebben az évben ismét sikerült az üzleti élet legmegbízhatóbb szereplői között szerepelnünk.
Minőségpolitikánk
Társaságunk legfőbb célja, hogy megrendelőink igényeinek maradéktalanul megfeleljünk. Elköteleztük magunkat a folyamatos minőségjavítás, és az ezt elősegítő, jobbító intézkedések kialakítása mellett.
A teljes vállalatirányítási rendszerünket úgy szerveztük meg, hogy az képes legyen a minőség állandó fejlesztésére.
Társadalmi felelősségvállalásunk
Társaságunk legfőbb célkitűzése, hogy az egyik legfontosabb emberi szükséglet alapját teremtsük meg, a biztonságot.
Társaságirányításunk alapelve, hogy a töretlen innováció és a megfelelő társadalmi szerepvállalás az emberek biztonságának javításához vezet, ez pedig a társadalom egészét szolgálja.
Szakmai partnereink











