Rólunk

Mit kínálunk partnereink számára?

A megbízóink optimális működéséhez mért, minden olyan releváns eltérést detektálunk amely számukra veszteséget, kockázati kitettséget jelenthet. Munkánkkal mérhető és kimutatható hozzáadott értéket termelünk, és hozzájárulunk megelégedett partnereink biztonságos és nyereséges működéséhez!

Cégünk több mint 30 éves  alakulása  óta megrendelőorientált, családbarát vállalattá nőtte ki magát. Működésünk kezdete óta több ezer objektum védelmét biztosítottuk, köztük számtalan jó nevű multinacionális vállalatét, építőipari cégét, taníntézményekét, korházakét. Tapasztalatunk jóvoltából megrendelői igényeket figyelembe véve olyan koncepciókat alakítunk ki,  amelyek ár-érték arányban kedvezőek számukra. Igény esetén lecsökkentjük az őrszolgálat számát technikai fejlesztés javára, annak érdekében, hogy költség-hatékony megoldásokat kínálhassunk.

A termelési, logisztikai folyamatokban való aktív részvétel központi jelentőségű, ma már az általunk őrzött objektumok javánál az alap őrzési munkák csak egy részét képezik a teljes tevékenységnek, igyekszünk minél több terhet levenni Megrendelőink válláról. Dedikált területi vezetőink állandó ügyfél kapcsolattartást végeznek, ellenőrzés alatt tartják az objektumokat, fejlesztik a munkafolyamatokat. Fontosnak tartjuk az igényes megjelenést, céges formaruha viselése minden területünkön elvárt, rendszeresen ellenőrzött. Számunkra a legnagyobb örömöt Partnereink általi megelégedettség adja, ebből kifolyólag minden munkánkat olyan rugalmassággal kezelünk, mintha az első megbízásunk lenne.

További elveink közé tartozik az innovációk állandó keresése, és alkalmazása, hiszen szakmánk fokozatos fejlődésen megy keresztül. Igyekszünk élen járni olyan egyedi fejlesztésekkel mint a Digitális őrszolgálati napló, és az intelligens kamerarendszerek telepítése és karbantartása.

 

 

Vezetőink

Igazgatóság elnöke
Igazgatósági tag
Igazgatósági tag
Általános igazgató
Marketing vezető
Budapesti területi igazgató
Területi igazgató
Kelet-magyarországi területi igazgató

FEB és Auditbizottság

Felügyelő Bizottsági tag
Felügyelő Bizottsági tag
Molnárné Boros Anikó
Felügyelő Bizottsági tag

A Felügyelő Bizottság tagjai:

Szabó József Ádám – Felügyelő Bizottság elnöke
Budaházi Attila – Felügyelő Bizottság tagja
Molnárné Boros Anikó – Felügyelő Bizottság tagja

A Társaság vezetői:

Kincs István – Általános igazgató
Kincs Gergely  – Igazgatóság elnöke
Sebők Sándor – Igazgatóság tagja
Komor Attila – Igazgatóság tagja

Az Audit Bizottság tagjai:

Szabó József Ádám – Bizottsági tag
Budaházi Attila – Bizottsági tag
Molnárné Boros Anikó – Bizottsági tag

Cégtörténet

1990

Elkezdtük működésünket, ekkor még Kft.-ként.

1995

Működésünket az ország egészére kiterjesztettük.

1998

Elkezdtük informatikai rendszerünk fejlesztést!

2000

Cégünk megünnepelte 10. évfordulóját

2003

Elindítottuk távfelügyeleti, és biztonságtechnikai divíziónkat.

Ugyanebben az évben Megkaptuk az ISO -TÜV CERT minősítést.

2004

Nato minősítést kaptunk.

2005

Elindítottuk takarítási üzletágunkat.

2008

Megvásároltuk első saját tulajdonú székházunkat Zuglóban, az Ógyalla téren.

2010

Kiléptünk a tőzsdére, ekkortól a részvényeinket a Budapesti Értéktőzsdén jegyzik, gazdasági adataink transzparensek.

Ugyanebben az évben Az Őrmester, mint márka elnyerte a Business Superbrands elismerést, melyet további két éven át sikerült újra elnyerni.

2012

Elnyertük a Magyar Brands elismerést.

2013

Egy neves informatikai céggel karöltve kifejlesztettük és bevezettük a digitális őrszolgálati naplót, az IDSS-t. Fejlesztésünk kiegészíti, hatékonyabbá teszi élőerős tevékenységünket. 

Elindítottuk női önvédelmi képzésünket, mely lehetőséget ad minden hölgynek, hogy ingyen megtanulja, hogyan védheti meg magát.

2015

Gold Partneri szerződést írtunk alá az Intellio Zrt-vel. Stratégiai partnerünk közreműködésével intelligens kamerarendszereket kínálunk, melyek a csúcstechnológiát képviselik a vagyonvédelmi piacon. 

Ebben az évben cégünk megünnepelhette 25. évfordulóját.

2017

Kincs István Alapító igazgatót a Magyar Biztonságvédelmi Pantheon életműdíj elismerésben részesítette.

2019

„Az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője” minősítést kaptunk az Opten Kft.-től. 

2020

A járványhelyzetre való tekintettel bővítettük portfoliónkat, hidegködös fertőtlenítéssel, hőkamerák telepítésével, valamint szakértői partnerünk segítségével történő koronavírus szűréssel. 

Ebben az évben ismét sikerült az üzleti élet legmegbízhatóbb szereplői között szerepelnünk.

Tőzsdei tájékoztatók pdf-ben

2010 –ben kiléptünk a tőzsdére,
ekkortól részvényeinket a Budapesti Értéktőzsdén jegyzik.

 

Tekintse meg tőzsdei tájékoztatóinkat!

Tovább

Tulajdonosi szerkezet % -ban

Minőségpolitikánk

Társaságunk legfőbb célja, hogy megrendelőink igényeinek maradéktalanul megfeleljünk. Elköteleztük magunkat a folyamatos minőségjavítás, és az ezt elősegítő, jobbító intézkedések kialakítása mellett.
A teljes vállalatirányítási rendszerünket úgy szerveztük meg, hogy az képes legyen a minőség állandó fejlesztésére.

Tovább

Társadalmi felelősségvállalásunk

Társaságunk legfőbb célkitűzése, hogy az egyik legfontosabb emberi szükséglet alapját teremtsük meg, a biztonságot.
Társaságirányításunk alapelve, hogy a töretlen innováció és a megfelelő társadalmi szerepvállalás az emberek biztonságának javításához vezet, ez pedig a társadalom egészét szolgálja.

Tovább

Szakmai partnereink