Titkárságvezetőt keresünk

Az elmúlt közel negyed évszázad alatt az Őrmester Nyrt. országosan ismert, komplex vagyonvédelmi szolgáltatásokkal
rendelkező vállalkozássá vált. Nevünk garancia a legmagasabb fokú védelemre és arra, hogy nem csak szolgáltató
cégként működünk, hanem „megoldás szállítóként”. Fontosnak tartjuk, hogy tudásunk, tapasztalataink átadásával megbízóink számára értéket teremtsünk, és a jövőben is meghatározó szereplői legyünk a személy- és vagyonvédelmi szegmensnek. Mindeközben egy jól szervezett, működő vállalatot építünk, amely stabil megélhetést nyújt munkavállalóinknak, valamint árfolyamnyereséget és osztalékot részvényeseinknek.

Főbb feladatok, munkák:

Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás, időpont-egyeztetések

Adminisztrációs feladatok ellátása

Szerződések, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése

Tárgyalások előkészítése, vendégek fogadása

Árajánlatok elkészítése

Telefonhívások és postai küldemények kezelése

CRM rendszerünk karbantartása, adatok naprakészen tartása

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

Minimum középfokú végzettség

Minimum középfokú angol nyelvismeret

Legalább 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Microsoft Office programok magas szintű ismerete, kezelése

Jó kommunikációs- és szervezőkészség, pozitív hozzáállás

Precíz, pontos, kreatív, gyors munkavégzés

Koncentráltság, diszkréció

Magas szintű együttműködési készség, fejlett szociális intelligencia

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Kommunikáció / üzleti management / marketing területen szerzett felsőfokú végzettség

Fiatalos, dinamikus személyiség

További idegen nyelvek ismerete

Lotus Notes ismerete

Amit kínálunk:

Stabil megélhetés, egy már több mint 30 éves cégnél

Karrier lehetőség

Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Titkárnő, Titkár

Jelentkezés az állásra:

Kérjük csatolja magyar nyelvű szakmai önéletrajzát és jelölje meg bérigényét az allas@ormester.hu -n.