Az elmúlt közel negyed évszázad alatt az Őrmester Nyrt. országosan ismert, komplex vagyonvédelmi szolgáltatásokkal
rendelkező vállalkozássá vált. Nevünk garancia a legmagasabb fokú védelemre és arra, hogy nem csak szolgáltató
cégként működünk, hanem „megoldás szállítóként”. Fontosnak tartjuk, hogy tudásunk, tapasztalataink átadásával megbízóink számára értéket teremtsünk, és a jövőben is meghatározó szereplői legyünk a személy- és vagyonvédelmi szegmensnek. Mindeközben egy jól szervezett, működő vállalatot építünk, amely stabil megélhetést nyújt munkavállalóinknak, valamint árfolyamnyereséget és osztalékot részvényeseinknek.
Főbb feladatok, munkák:
Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás, időpont-egyeztetések
Adminisztrációs feladatok ellátása
Szerződések, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése
Tárgyalások előkészítése, vendégek fogadása
Árajánlatok elkészítése
Telefonhívások és postai küldemények kezelése
CRM rendszerünk karbantartása, adatok naprakészen tartása
Az álláshoz tartozó elvárások:
Minimum középfokú végzettség
Minimum középfokú angol nyelvismeret
Legalább 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Microsoft Office programok magas szintű ismerete, kezelése
Jó kommunikációs- és szervezőkészség, pozitív hozzáállás
Precíz, pontos, kreatív, gyors munkavégzés
Koncentráltság, diszkréció
Magas szintű együttműködési készség, fejlett szociális intelligencia
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Kommunikáció / üzleti management / marketing területen szerzett felsőfokú végzettség
Fiatalos, dinamikus személyiség
További idegen nyelvek ismerete
Lotus Notes ismerete
Amit kínálunk:
Stabil megélhetés, egy már több mint 30 éves cégnél
Karrier lehetőség
Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Titkárnő, Titkár
Jelentkezés az állásra:
Kérjük csatolja magyar nyelvű szakmai önéletrajzát és jelölje meg bérigényét az allas@ormester.hu -n.